De ervaringen van Milou

Kennis over kwaliteitszorg toepassen in een servicegerichte functie. Dat sprak Milou van Rooijen wel aan. Daarom is zij in februari bij ons gestart met een uitgebreid inwerktraject om in de functie van Implementatie Consultant aan de slag te gaan. Milou vertelt enthousiast over haar eerste maanden bij Normec CareNet Online.

Kwaliteitsafdelingen naar een hoger niveau tillen

Na afronding van haar HBO opleiding Voedingsmiddelentechnologie heeft Milou veel praktijkervaring op het gebied van quality assurance opgedaan bij bedrijven binnen de voedingsindustrie. Ze vertelt hierover: “Tijdens mijn werk op de kwaliteitsafdeling miste ik vaak een digitale tool om een aantal zaken veel gemakkelijker en efficiënter te kunnen uitvoeren. De vacature sprak mij daarnaast aan omdat het een servicegerichte functie is, waarbij ik én mijn opgedane kennis op de QA afdelingen bij mijn vorige werkgevers kan gebruiken én veel meer klantcontact zal hebben dan in mijn voorgaande functies. Het lijkt mij super leuk om kwaliteitsafdelingen met deze tool naar een hoger niveau te tillen!”

 Tijdens mijn werk op de kwaliteitsafdeling miste ik vaak een digitale tool om een aantal zaken veel gemakkelijker en efficiënter te kunnen uitvoeren.

Ervaringen binnen het team

Vanaf haar eerste werkdag is Milou regelmatig op het kantoor in Den Bosch te vinden. “Het is leuk om in Den Bosch te werken waar collega’s van verschillende disciplines aanwezig zijn. Mijn nieuwe collega’s willen me allemaal vooruit helpen en houden van een grapje op zijn tijd. Naast overleg binnen het team van CareNet Online kan ik ook altijd even naar andere collega’s van Normec Foodcare lopen om bijvoorbeeld vragen te stellen over etiketteren of de BRC norm.” De gedrevenheid binnen het team vindt Milou opvallend. “Iedereen is kritisch naar de software en op een positieve manier naar elkaar. Alle collega’s hebben bovendien ervaring of affiniteit met de voedingsindustrie, zelfs de ontwikkelaars.”

Geen ‘verstopte’ actielijstjes meer

Aangezien Milou in haar vorige functie nog niet met onze software gewerkt heeft, zijn we erg benieuwd naar haar eerste indruk over de modules. “Mijn eerste indruk van de software is dat het een mooi totaalpakket is. Bedrijven kunnen één of meerdere oplossingen kiezen waar zij op dat moment de grootste stappen mee zetten. De software is makkelijk in gebruik en binnen de gehele organisatie toepasbaar. Er zijn geen verstopte actielijstjes meer op de schijf van de technische dienst of de kwaliteitsafdeling. Ook zijn er geen dubbele actiepunten meer. Er is meer overzicht. Ik ben ook een groot fan van E-learning met daarin een overzichtelijke competentiematrix,” vertelt zij met een glimlach op haar gezicht.

Meer overzicht. En geen dubbele actiepunten meer.

Een mooie efficiëntieslag

Milou wordt enthousiast van tevreden klanten. “Ik vind het erg leuk om kennis over te dragen. Hierbij wil ik niet alleen uitleggen hoe de software werkt, maar ook meedenken met de klant over welke wijze van inrichting het best passend is.” Met de implementatie van onze software wil Milou bedrijven een mooie efficiëntieslag bieden. “Ik weet hoe hectisch het kan zijn op de kwaliteitsafdeling en wil bedrijven met onze tool dan ook graag meer rust en overzicht bieden.”

Tijd voor meer rust en overzicht op jouw kwaliteitsafdeling?

Lees meer over onze oplossingen. Of vraag direct een gratis adviesgesprek aan. En wie weet komt Milou binnenkort de online QA oplossingen bij jouw bedrijf implementeren.

boxarrow-up

Milou

Implementatie Consultant

Wil jij ook bij ons werken?

Alle vacatures Alle ervaringsverhalen
© 2020 Werken bij Normec Foodcare Privacy
Aanmelden vacature alert